2009. január 14., szerda

Félreértve

Egy félreértés áldozata vagyok! Azt hittem, hogy amikor leírtam, hogy visszaköltözöm a Blogtérre az mindenkinek ugyanazt fogja jelenteni, mint nekem. A jelek szerint mégsem így történt, mint ahogy meg is kaptam a szememre a hányást amiatt, hogy nem válaszolok az ide írt kommentekre. Tehát le szeretném újra szögezni azt, hogy elsősorban a Blogtérre írok. Amit oda publikálok, az itt is megjelenik. Az az oldal öncélú ez méginkább az. Ide leírok pár olyan gondolatot is, amit nem szánok nagyközönség elé, mert ezt a lapot a kutya se olvassa. Ha reakciót várnál tőlem ezekre a cikkekre beírt kommentjeidre, írj levelet, vagy írjál a Blogtérre. Ezen az oldalon, bár nem tiltottam le a megjegyzéseket, rendszerint nem olvasom el, és ezért nem is tudok válaszolni rájuk..

Nincsenek megjegyzések: