2009. január 19., hétfő

Eszem megáll..

Vannak adatbázisok és az adatbázisokban rekordok. Bizonyos rekordokban szerepelnek mezők és a gyakori mezőértékeket szokás kódokkal helyettesíteni. Ennek az a haszna, hogy kisebb helyet foglal, és mivel nem kérjük be mindig a mezőértékeket a felhasználóktól, csak egy listából választhatnak, a tévedés esélyét is csökkentjük vele. A használók meg a kódok által kifejtett neveket látják úgyis, őket nem éri kár. Ma kértek tőlem egy kódfelvételt. Annak a rendje és módja szerint felvettem a kódot, de épp most beszéltem az emberrel - aki ezáltal került be a rendszerbe - hogy nem tetszik neki a kapott kód. Ráadásul úgy adta elő, hogy az egész az én hibám, mert számára nem tetsző kódot adtam neki, puszta rosszindulatból! az eszem áll meg ilyesmin! Hogy képzelheti azt valaki, hogy én ráérek valakikkel rosszindulatúskodni pusztán szórakozásból, főleg nem olyanokkal akik egykoron talán közelebb álltak hozzám valamiben. Az is lehet, hogy talán így akarják a tudomásomra hozni azt, hogy kiestem a kegykosárból, esetleg csak magukból indulnak ki - ezt nem tudhatom. De sokkal egyszerűbb lenne ha megmondanák, hogy mi bajuk van velem, nem pedig jönnének hátulról, kerülő utakon..

Nincsenek megjegyzések: