2009. január 27., kedd

ÁlomPárizs

Álmomban Párizsban jártam. Régebben nem rajongtam Franciaországért, hidegnek tartottam az ottani embereket, olyanoknak, akik alaposan el vannak telve maguktól, akik lenézéssel kezelnek mindet, nem francia földi halandókat. Míg nem jutottam el fizikai valómban is a fény városába, addig erről is ezt gondoltam. De az embernek nem csak tudnia kell kitartania az igaza mellett, de be is kell tudni ismerni azt, ha tévedett. A városba mindenképpen el kell menni, mert csodálatos. Tegnap este megint ott jártam Veled. Rövid utazás volt, de minden percét élveztem. Az idő nem volt jó, az eső bánatosan esett, az utcák kihaltak voltak, a kockaköveket a lehullott nedves levelek fedték. Kéz a kézben jártuk be a csendes várost és arra a kis időre igazán boldog lehettem. Kár, hogy csak egy rövid álom volt, és semmi nem igaz már belőle..

Nincsenek megjegyzések: