2009. január 5., hétfő

60 válasz

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Tegnap, az úton az utódom kezét. Szeretem a kezét fogni. Múló, soha vissza nem térő' lehetőségek ezek, mert rövidesen ciki lesz neki ez (is), addig meg ki kell használni minden apró lehetőséget.
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Egy háborúban annyi minden történhet és senki sem meghalni megy oda, áldozatok meg mégis vannak. Inkább ne is derüljön ki.
3. Bealszol a tévé előtt?
Feláll a szőr a hátamon ettől a szótól, de igen - olykor előfordul, hogy elnyom a buzgóság.
4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Ittam. Szeretem a tejet.
5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Attól függ, hogy mit kell (be)tűzni..
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Vitám talán nem volt nagy, csalódásom annál inkább. Amikor a jóbarátomról kiderült, hogy mégis fontosabb neki a pénz a barátságnál.
7. Gyorsan gépelsz?
A Vasedényhez képest nem..
8. Félsz a sötétben?
A sötétség lehet félelmetes is. Csúcsragadozóként talán nem kellene, de vannak kifejezetten félelmetes fényhiányok..
9. Most van valaki, aki tetszik?
Mindig akad..
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Diplomatikusan - közös megegyezéssel.
11. Szerencseszámod?
Nem vagyok oda a számmisztikáért.
12. Nyertél már lottón?
Igen, bár a hármas találat volt a legnagyobb eddig.
13. Most iszol valamit?
Nem.
14. Okosnak tartod magad?
Nem lehetnék okos, ha annak tartanám magam..
15. Ettél valaha bogarat?
Készakarva nem, de szívesen kipróbálnám.
16. Most van valaki, aki hiányzik?
Az öcsém, de ő folyamatosan.
17. Mit kérsz karácsonyra?
Nem kértem semmit, mégis kaptam valamit. Ez az igazi eredmény..
18. Ismered a muffinembert?
Szerinted ő ismer engem?
19. Beszélsz álmodban?
Ha ébren vagyok akkor sem..
20. Emlékszel az első csókodra?
Amit adtam, vagy amit kaptam?
21. Reptettél valaha sárkányt?
Ha ez az anyós elkísérése a legközelebbi tömegközlekedési ponthoz, akkor igen..
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Balatonon szoktam az ilyesmit intézni.
23. Sikeresnek tartod magad?
Nem vagyok sikeres. Teljesen átlagos életet élek.
24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Nem tudom. Akinek benne kell lennie, ott van.
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Nem. Vessél meg, de nem szeretem a lovakat. Illetve inkább tisztelem őket.
26. Mik a terveid holnapra?
A holnap még messze van.
27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Na az már messze van..
28. Most hiányzik a suli?
A társaság hiányzik inkább.
29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Szavakat szoktunk mondani egymásnak..
30. Szeretsz szingli lenni?
Mindig az hiányzik, ami nincs.
31. Szereted a szobádat?
Igen.
32. Ki a hősöd?
Mi az, hogy hősöm?
33. Lógtál valaha a suliból?
Előfordult minden, de inkább a társaság miatt.
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Dolgozni kéne kicsinység.
35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Lennének ötleteim.
37. Ettél valaha kutyakaját?
Még nem, de az eszembe jutott már.
38. Őszinte ember vagy?
Alapvetően igen.
39. Szereted a ham&eggs-et?
Ha jól van elkészítve.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Zsebkendő, pénztárca, telefon.
41. Van valamilyen sebhelyed?
Az mindenkinek van.
42. Szereted az akciót, a pörgést?
A nyugalmat szeretem inkább.
43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Már nem szeretnék nagyobb lenni. ͍gy sem férek be rendesen a kisföldalattiba.
44. Mi a legnagyobb titkod?
A titok az titok..
45. Milyen gyakran telefonálsz?
Utálok telefonálni.
46. Hiszel a szerelemben?
A szerelem nem hitbeli kérdés.
47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Persze, mindig van. Vágyakozni jó..
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban?
Férfi vagyok - ez válasz?
49. Mikor sírtál utoljára?
A sírás a gyengeség jele. Az öcsém halálakor gyenge voltam - de egyedül és ott, ahol senki sem látott.
50. Kit öleltél meg utoljára?
A kölköt szoktam ölelgetni. Jó érzés..
51. Jól kijössz a családoddal?
Általában igen.
52. Hol van a mobilod?
Rendszerint rajtam.
53. Mit ettél utoljára?
Püspökkenyeret.
54. Mi a kedvenc színed?
Talán a zöld. A tavaszi természet harsogó zöldjét szeretem.
55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Passz. Valami gyerekfilm lehetett..
56. Most milyen dalt hallgatsz?
A csend hangjait.
57. Most mire vágysz?
Nyugalomra és biztos munkahelyre.
58. Melyik a kedvenc kocsid?
Amelyik éppen van.
59. Most nézel valamit a tévében?
A monitort nézem.
60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Apámmal.



Nincsenek megjegyzések: