2008. december 20., szombat

Utazz vonattal!

Ha ráérsz. Ez a mottója a vasúti közlekedésnek manapság. Az állandó sztrájkhelyzet (Ami egy kitűzött, de az emberek többségének a szemében irreális és jogtalan célért fut) miatt az amúgy viszonylag rendszeres közlekedési mód mára megbízhatatlan és rendszertelen lett. A szakszervezetek nem engednek, holott az elveszített utasok egy része igen nehezen fog újra visszatalálni erre az utazási formára, így a dolgozók érzésem szerint saját maguk ellen munkálkodnak. A jelenlegi sztrájk célja egyre inkább az, hogy bebizonyítsák az embereknek - erre a vasútra ebben a formában nincs is szükség, hiszen a megbízhatóan közlekedő buszok pontosan és viszonylag kényelmesen el tudják vinni ezt a tömeget munkába és vissza. Legfeljebb nem egy busz megy majd, hanem három. A szándékot már látom, azt nem értem, hogy miért a vasutasok bizonyítják be, hogy nincs szükségünk rájuk?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én a vonatot jobban szeretem. Lehet mocskos de kényelmesebb, lehet mászkálni, WC stb.

Amúgy a mi cégünk megvette a Plust , sztrájkoljak hogy kapjak pénzt?

Sparhelt írta...

Én is jobban szeretem a vonatot, már ha lenne mit szeretni. Mert ez, ahogy most van, ez vicc. Mind szolgáltatásban, mind színvonalban. Kicsit olyan mint a magyar foci. Bármennyi pénz képes felvenni a változás csekély jele nélkül..