2008. december 23., kedd

Titokban marad

Ez a blog elméletileg kényszerből jött létre a Blogtér gyengélkedése miatt. Megtartottam, öncélúbb blognak, hogy legyen hova írni olyan gondolatokat amit magamnak, vagy kevesebb embernek szánok, mivel ez a cím vagy nem ismert, vagy az emberek egyszerűen lusták eljönni ide. Úgy néz ki, a statisztikákat elemezve, hogy ezt a helyet alig látogatja valaki. Ma például nem nézte meg senki. Ez igazából még akár jó is lehet, elférhetnek itt a titkos gondolataim, hisz úgysem fogják ezeket megtalálni..

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Titkaid nincsenek biztonságban itt szerintem :)

Sparhelt írta...

Tőled kevéssé féltem ezeket. :-)

Névtelen írta...

Jé, tudtál reagálni is valamit! Mi van ma karácsony?? Jah... holnap. Amúgy k''va sok időd volt ma látom :D

Sparhelt írta...

Mit is mondott volna a nagy Levin?

Sparhelt írta...

Amúgy meg szoktam reagálni, ha van véleményem a dologról. De te tartasz téli szünetet. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fontos neked az én válaszom..