2008. december 16., kedd

Mérges vagyok

A családi nyavalya gyűjtemény kezd kiteljesedni. A gyermek épp kilábalt belőle, a nej épp most mászik bele, de én egyelőre szilárdan állok a lábamon, de az esélyeim egyre rosszabbak. Így gondoltam arra, hogy a harcomban külső segítséget veszek igénybe, így esett a választásom rá. Ő már tavaly is segített, és tudtam, hogy a tüskés külső igazi, értékes beltartalmat takar. Bár a neve olyan mintha a Hawaii szigetekről származna, keresztneve mégis közel áll hozzánk, szinte akár magyar is lehetne vele. Ő mindenki kedves ismerőse, a Vera, Aloe Vera. Hozzá fordulok, ha méregtelenítésről és immunerősítésről van szó. Eddig a mérgek viszonylag könnyedén távoztak belőlem, mintegy mellékhatások nélkül, de most ez a tevékenység tartósan egy bizonyos helység közelébe kényszerít. Nem távolodhatok messzire, mert ha menni kell, akkor menni kell. Úgy látszik nagyon mérges lehetek..

1 megjegyzés:

Unknown írta...

A rendszeres futás adta alapkondíció általában nagyon sokat számít az ilyen jött-ment fertőzések elleni védettségben. Csak hogy reklámozzam egy korábbi kommentem :)