2008. december 18., csütörtök

Képeslapot kaptam

Kaptam egy karácsonyi képeslapot! Szép kép, havas táj, kedves vers, meghitt hangulat - szóval minden ami egy ilyen alkalomra kell. Egyetlen apró malőr az, hogy valami Feri írta, és kedves Anna, a megszólítás. Mivel nem tűnt spamnak, gondoltam szólok Ferinek, hogy rossz helyen kereskedik, mert az Annája esetleg epedve várja a jelentkezését, miközben ő jószándékúlag az én kezemre pályázik, amit persze csak halálom után kaphatna meg, ha eddig feloldják a nekrofília büntethetőségét, mindenesetre azután nem fog engem zavarni a dolog. Most ugyanis eléggé. Feri sajnos meglehetősen debil, vagy nem olvassa a saját leveleit, mert újabb verset kaptam tőle, kedves Anna megszólítással. Nem ismerem az Annáját, de ezek után nem is irigylem..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem én voltam az Anna, de a Feri sem.. :-) Mid voltam, ha nem baj.