2008. december 6., szombat

Adj Uram!

Adj Uram türelmet, de azonnal! - Akár a mottója is lehetne a mai estének, ami a vacsora utánig jól is alakult a számomra, de azután beütött a krach. A nej előjött egy régi vágyával, ami egy krómszínű fóliatépőben testesedett ki. Ezt ma sikerült beszereznie, mert én, mint eddig jelentős hátramozdító erő, nem voltam jelen, így szabadon garázdálkodott. Erre, a más helyzetben talán hasznosnak tűnő eszközre nekünk nincs szükségünk, a magam részéről eddig tökéletesen meg voltam elégedve az eddigi lehetőségekkel, ami a fóliák és papírtörlők tárolását és alkalmazását jellemezte. Ma azonban a helyzet gyökeres fordulatot vett, mert a család része lett, ez a krómcsoda, a kínai ipar remek tömegterméke. Elméletileg 4 tapadókoronggal rögzülne a csempére, de én olyat eddig még sosem láttam, hogy egy ilyen árszintű dolog bár hány tappanccsal tartósan ott maradt volna, végül is mit vár az ember kétezer forintért? Már fifikás voltam, mert a dobozolás pillanatában szóltam, hogy háromnegyed kilenckor ne is várja azt, hogy felfúrom a falra azt a borzalmat, de akkor még hátra volt az azóta sikertelenné vált rögzítési kísérlet. Jól taktikáztam, ugyanis valóban jött, hogy azonnal fúrót ide, és este kilenckor álljak neki falat fúrni és csavarozni, de megingathatatlan maradtam. Most persze durca van és duzzogás, de nekem is vannak elveim..

9 megjegyzés:

rooza írta...

Be kell nedvesíteni előtte a csempét-
vagy egy kis pillanatragasztót nyomni alá, az csendesebb, mint a fúró :)

rooza írta...

annyit mindenképpen hozzáfűznék:
a háziasszonyok mindennap ismétlődő munkájában inspiráló értéke van, egy-egy kötyünek, azért is van nagy keletje a mindenféle csodaeszköznek.

Roppant unalmas a minden maradandó nyom nélküli tevékenység- megfőz, elmosogat, takarít, megfőz, elmosogat takarít- csak hogy egy kis szakaszát említsem a napi teendőknek

Sparhelt írta...

Ami a főzést illeti, abban én vagyok a háziasszony..

Sparhelt írta...

A csempével az a baj, hogy érdes, és nem tapad fel rá a tappancs..

Sparhelt írta...

Amúgy is, fel lesz fúrva, mert az tart igazán, csak nem este kilenckor, közvetlenül azután, hogy kitalálta..

rooza írta...

az más.., de nem akartam a feszültséget növelni :)

nálunk én találom ki, de a kivitelezés is rám marad, így aztán este tízkor is bármit kitalálhatok, nem morcog miatta senki.

Azért vigyázzatok egymásra.

Netta írta...

Micsoda lusta egy férj vagy te hallod! Mégsem nevelt meg rendesen a feleséged. Pedig azokból amiket írtál róla eddig nekem szimpatikus nőnek tűnik!

Ha ilyen jól tud bánni veled akkor mindenképpen ;-)

Sparhelt írta...

Ehh, nők..

Névtelen írta...

Egyébként nem baj, hogy néha lázadsz a kötelességed ellen! Kell az, hogy néha azt érezd te vagy az úr a háznál - mégha ez tökre nem is igaz ;-)