2008. november 10., hétfő

Frappáns válasz

Az elmúlt napokban egy panaszt intéztem az Autópálya Fenntartó Zrt-hez az M2 'gyorsforgalmi ' út mostanság zajló felújításával kapcsolatban. Ez a gárda általában szokott válaszolnia felvetésekre, noha ezzel a válasszal tulajdonképpen kitörölhetem magamnak, mindenesetre azt el kell ismerni, hogy frappáns. Íme:
Tisztelt Uram!

Ügyfélszolgálatunkhoz érkezett elektronikus levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy az M2 autóút jelenleg a Magyar Közút Kht. kezelése alatt áll, ezért kérjük, hogy ezen irányú észrevételével az említett Céget szíveskedjen megkeresni.
További balesetmentes közlekedést kívánunk!

Tisztelettel:
ÁAK Zrt.
Ügyfélszolgálat
Tulajdonképp az én hibám - tudhattam volna, hogy nem illetékesek - illetve, ha nem is tudhattam volna, de előtte ki is nyomozhattam volna. A történet itt véget is ért, mert a Magyar Közút Kht soha nem szokott válaszolni semmire, de azért lehet, hogy teszek egy próbát..

Nincsenek megjegyzések: