2008. október 2., csütörtök

Súlytalanná válva

Newton óta tudjuk mi az az erő, ami nem hagy minket súlytalanná válni. Persze azelőtt is sejthettük, hogy van valami ami a földhöz köt bennünket, mert az elszakadás is nagy, de a visszaérkezés talán még nagyobb szenvedéssel járt, és jár ma is. De nem ezzel kapcsolatban jutottak eszembe gondolatok. Mindenki életében előfordul talán az, hogy kezdi feleslegesnek érezni magát a munkahelyén. Velem is ez történik mostanság. Eddig még szinte mindegyik munkahelyemen szerettem dolgozni, és úgy érzem panasz sem volt az általam elvégzett dologra. Ha volt, akkor is igyekeztem ezt a legjobb tudásom szerint kijavítani. Most nem tudom hogy mi a baj velem. Senki nem mond semmit, mégis úgy érzem, megfagyott körülöttem a levegő. Egyre kevesebb dologban dönthetek, a feladataimat megkapja más, és meg sem kérdeznek bizonyos dolgokról, amik régebben az én felelősségeim voltak. Tanácstalan vagyok. Ez jel lenne, hogy keressek más munkahelyet tíz év után, vagy nyugodjak inkább bele, és várjam meg azt, amíg kirúgnak?

Nincsenek megjegyzések: