2008. szeptember 19., péntek

Adják vissza!

Vissza akarom kapni a kellemes álmaimat!  - Ma újra vele álmodtam. A gondolatokat, amik rá irányulnak, az ébrenlét alatt már száműztem. Nem vagyunk kapcsolatban, nem írok és ő szokás szerint nem válaszol. Magától  meg végképp nem ír, ahogy eddig sem tette. Az eddigi álmaimban a helyzet megfordult. Együtt voltunk, kellemes volt minden vele töltött idő és bár a legtöbbször semmi olyasmi nem történt, amitől álmaim filmjére 18+-os piros karikát kellene tenni, mégis sajnáltam az ébredést és utáltam a vekkert, mert betolakodott ebbe a kellemes álomvilágba. Ez így volt egészen a mai napig. Éjszaka azonban egészen máshogy alakult. Ott, hol eddig a béke és a megértés honolt, mostanra az élethez hasonló helyzet vette át az uralmat. Nem foglalkozott velem, sőt kifejezetten került engem. Először ma vártam a megváltó óracsörgést, hogy véget vessen a szenvedéseimnek. Adják vissza nekem őt, legalább akkor, ha nem vagyok a tudatomnál!

Nincsenek megjegyzések: