2008. augusztus 25., hétfő

Vége

Minden jónak vége szakad egyszer. Általános közhely - de milyen igaz. Talán ezért válik egy dolog azzá, mert annyira igaz, hogy mindenki úton útfélen hangoztatja és elkopik, azután már kis torzóvá válva nem is jelent semmit. Vége van a nyárnak és a szabadságomnak is. Mintha időtlen idők teltek volna el, de igazából csak egy hét volt, amit távol töltöttem a munkahelyemtől, de majdnem úgy izgultam mint az első nap, azon a borongós késő őszi napon, amikor munkába álltam itt. De megnyugodva vettem észre, hogy semmi nem változott. A gépem, a papírok, de még a plüssállatok is ugyanúgy néznek le rám, mintha el sem mentem volna. Igazából úgy is érzem magam. Rövid kikapcsolódás volt, de megérte! Most egy évig biztosan nem lesz semmi hasonló, úgyhogy ezt kell beosztanom magamnak, ami van...

Nincsenek megjegyzések: