2008. július 7., hétfő

A gyengeség jele

A minap egy szellemes posztban olvashattuk, hogy a mai magyar közlekedésben az irányjelző használata egyértelműen a gyengeség jele. Ennek ékes példájával találkoztam pár nappal ezelőtt. Otthonról indultam munkába, és ahogy a főútra kikanyarodtam, felzárkózott mögém Ő, a tökéletes lény. Az autójában ült, és gondolom vagy írástudó volt és olvasta az említett remekbe szabott írást, vagy születésétől fogva tudomása volt a saját felsőbbrendűségéről és eképp cselekedett (illetve éppen hogy nem cselekedte azt, amit más puhatestűnek a közlekedési szabályok előírnak.). Számtalan alkalom kínálkozott volna arra hogy 'gyengeségét' bizonyíthassa, de egyszer sem ingott meg, sőt, az előzésemnél is eképp nyilvánította ki felsőbbrendűségét. Alapvetően nem szeretek úton nevelni, jobb a hülyéket meghagyni saját hülyeségükben, de nem bírtam ki és rávillogtam, jelezve egyezményes jellel azt, hogy nem működik az indexe. Erre olyan vad gesztikulálásba kezdett az autóban, hogy kis híján beleesett az árokba. Meg is rémültem, mert egy isten pusztulását okozhattam volna, pár mozdulattal. Vigyázzunk rájuk, hisz ők felettünk állnak..

Nincsenek megjegyzések: