2008. június 20., péntek

Kibéke

Ma kibékültem álmomban valakivel. Vele igazából sosem vesztem össze, egyszer csak  hírnök jött, és szólva szólt, hogy haragosok vagyunk. Máig sem tudom miért orrolt meg rám, és valószínűleg sosem fogom megtudni, most hülyén fogok meghalni, de legalább már az álmomban nem volt az ellenségem. Ennek az álomnak a hatására gondoltam azt, hogy a mai nap lehetne a haragosok kibékülésének a napja. Magam is eképp fogok tenni, bár nem igazán tudom azt, hogy ki lehet az én haragosom. Kettőről biztosan tudok, az egyikkel én nem akarok kibékülni, a másikkal hiába próbálkozom már évek óta. Ezeken felül maradnak a haragvó rokonok (ők megérnek egy próbát) és az esetleges irigyeim (Akik valamely pozitív tulajdonságomra vágynak - eszemre, szépségemre, szerénységemre, és még az sem zavarja őket ebben, hogy ezek esetleg nem léteznek - irigykedni akkor is lehet, ez egy remek lehetőség az utálkozásra.) akikről nem tudok. Szóval, ha valami miatt utálsz, itt a remek alkalom, hogy kibéküljünk! Itt a kezem nem disznóláb..

Nincsenek megjegyzések: