2008. március 17., hétfő

Áldozat

Minden jó ügy követel némi áldozatot. Aki kigondolja és aki végrehajtja nem mindig ugyanaz a személy, és az áldozatot rendszerint az utóbbinak kell hozni, mint ahogy nálunk is történt a dolog tegnap. Még szerencse, hogy nem én voltam az. Az eset az alábbi módon történt: Még reggelikészítés kapcsán (Az én felelősségem a fogyasztható reggeli előállítása) felderengett bennem az idea, amikor az életben maradáshoz elengedhetetlen kávét készítettem, hogy mi lenne, ha tej helyett a szintén, ámde élvezkedés céljára készített banánturmixszal elegyíteném az italt, új, eddig nem kóstolt mixtúrát hozván létre - banános kávéturmixot. Szerencsére ezt az ötletet elhajtottam, mint eretnek gondolatot. Szerencse, hogy az oldalborda hajlamos minden új kipróbálására (és mivel  - szoktam mondani - egy önálló gondolata sincsen)  maga próbálta ki az ötletet, a saját reggelijén. A hatás leírhatatlan - a keverék borzalmas, ne próbáljátok ki! Majdnem olyan rossz, mint a tej - sör turmix é s bár erre irodalmi adatok vannak, most már talán erre is. Az eset tanulsága: A gasztronómiai kísérletező kedvnek is megálljt parancsolhat a józan ész, és mindig legyen valaki helyetted, akin az ötleteidet kipróbálhatod...

Nincsenek megjegyzések: