2008. február 13., szerda

Születésnap

Születésnap - Míg fiatal voltam, egyre jobban vártam a napot, mikor arra emlékeztünk, hogy először láttam meg a napvilágot. Akkor ez ünnepet jelentett, egy napot, amíg a figyelem középpontjában voltam, és ez a nap rendszerint még ajándékokat is jelentett, a szívemnek oly kedves dolgok sorát. Mára már ez a kép megváltozott, így nem várom annyira ezt a napot. A gyermekévek elmúltak már, ajándékot is többnyire csak magamtól kapok és a tükörből reggelente visszanéző arc is egyre öregebb, és egyre nagyobb ellentétben van azzal a lélekkel, ami a csúnya, őszülő szakáll mögött rejtőzik. Ez a nap ma csak egy közönséges nap a többi 365-ből, ha emlékeztet is valamire akkor csak arra, hogy mindenki megöregszik még én is. Az első kellemetlen meglepetés, amit az élettől kapunk harminc év után. Nem is tudom miért jut ez most az eszembe, hisz születésnapom sincs..

Nincsenek megjegyzések: