2008. február 20., szerda

Hajnali buli

Ma hajnalban bulit tartottam. Persze nem olyan igazit, inkább egy elképzelt, virtuális mulatságot. A bölcs azt mondja ezzel kapcsolatban: Ha szeretsz ilyen helyekre járni, az a biztos, ha magad rendezel egyet. Megfogadva a tanácsot, már évek óta több rendezvényt szerveztem. A mostani elképzeltet azok kedvéért gondoltam, akik engem hívnak el a saját bulijukra. Mit mondjak, nem taposták le egymást a népek az ajtóban. Ha halmazelméleti példával szeretném a dolgot illusztrálni, azt mondanám, hogy a számomra fontosnak tartott emberek halmazának és azon embereknek akik elhívnának engem a saját partijukra, nincs metszete. Ez több dolgot is jelenthet, és a konzekvenciák leszűrése folyamatban van, de megint előkerült bizonyos szekerek utáni futás azt hiszem. Vannak dolgok amik úgy látszik üldöznek engem, vagy csak én szeretném üldözni őket?

Nincsenek megjegyzések: