2008. január 31., csütörtök

M mint mester

M mint mester, vagy M mint megbízhatatlan? A történet ott kezdődött, hogy leszakadt a hintaszék nádazása. Nosza, uccu neki, iparost ide ízibe. A netről talált szakember készségesnek ígérkezett, azt mondta, eljön a hintaszékért és elviszi, megjavítja, visszahozza. Hurrá! De azután alakulni kezdtek a dolgok. Nem jönne el mégsem, mi vigyük el, de akkor sem az egészet, hanem szereljem szét, és csak az ülőfelület kell neki. Rendben. Megbeszéltük, hogy az adott nap 11 és 1 óra között találkozunk. A telefonszámomat megadtam neki, probléma esetére. Fél kettőkor rácsörögtem, hogy elkerültük-e egymást? Féltem tőle, hogy esetleg nem talál meg míg dolgozom. Azt mondta, hogy elcsúszott, de Isten bizony 2-3 között odaér. Mondtam, hogy jó, mert 4-ig dolgozom. Természetesen nem jött, és nem is hívott. Négy órakor hazamentem, majd negyed ötkor csörgött a telefonom, hogy ő ott van. Rövid úton hajtottam el, engem ne nézzen senki vásári huncfutnak. Többször, jelentősen késik, sosem hív, mindig nekem kell utána érdeklődnöm, és a végén még hülyének is néz. Túl jó dolga van a mestereknek manapság, meg kellene tapasztalniuk egy kicsit a szabadversenyt. Csak hát sajnos van egy rossz hintaszékem...

Nincsenek megjegyzések: