2008. január 15., kedd

Denevérember

Furcsa dolgokra képes az evolúció! Ha eddig csak egy bizonyítékot láttam volna erre, azt mondanám, ez csak véletlen lehet, de egyre több és több  tény utal arra, hogy valami elkezdődött. A fejlődés szembeötlő, csak közforgalmú utakra kell állni és figyelni. Ha szerencsénk van, megpillanthatjuk az új fajt, az evolúció műhelyében kifejlesztett szuperembert, aki denevérként lát a sötétben, nem szükséges neki az autója világítóberendezését használnia. Engem kifejezetten zavar az, hogy a mostanság, a télre oly jellemző vizes útfelületen felkapcsolt lámpák mellett is keveset látok, de az új fajt ez nem izgatja. Teljes sötétség mellett is csak helyzetjelző lámpákkal közlekedik olyan helyeken is, ahol még közvilágítás sincs. Tegnap végig mögöttem jött a 2/A úton egészen Gödig, ahol én letértem, ő továbbzúgott a koromfekete éjszakába. Szemmel láthatólag nem zavarta az, hogy a látószerveit nem használhatja, így szinte biztos, hogy más módon tájékozódik. Eddig csak sejthettem, de mostantól biztosan tudom, hogy Batman itt van, visszajött, és köztünk él! Vigyázzatok!

Nincsenek megjegyzések: