2007. október 17., szerda

Párnacsata

A mindennapi életünk folyamatos harc, főleg, ha nőkkel élünk együtt. A nők generálják a konfliktust, sőt, egész lényük egy merő, két lábon járó, problémára utaló hajlam. Terminátoros hasonlattal élve, élő szövet egy halom gondon. Férfiemberek összezördülés nélkül elvannak egymás mellett, miután egyszer tisztázták a játékszabályokat, de ha egy nő felbukkan, rögtön viharfellegek kezdenek gyűlni a szoba sarkaiban. Nem hiába a trójai háború is egy nő miatt tört ki. Szóval a háborúk és csaták. Tegnap egy csatát nyertem! Igaz előtte jelentős területeket vesztettem el, de egy valamire való csata nincsen áldozatok nélkül, és a közös ágy mindig bőséges alkalmat teremt a hadakozásra. Szeretek magasan aludni. Ugyan Göd nem Kékestető és nem is a Himalája, de ezt remekül ellensúlyozza az egy nagy és két kispárna. A nej, mikor megismertem még egy szál rongyon, laposan aludt, mert állítólag így szokta meg. Ellenálltam jobbító szándékának amivel az egészségem megóvására törekedett azáltal, hogy elveszi a párnáimat, így azóta ő is egy nagy és egy kispárnán alszik. Igaz, a párnát kezdetben tőlem szerezte be, de rájött arra, hogy gátlástalanul visszaveszem, mihelyst rájövök, hogy nála van. És nagyon gyorsan rájövök, ugyanis nem alszom kényelmesen. A téli zegernye eljövetelével a régóta óhajtott álmomat váltotta valóra, hogy végre megkaphattam a hosszú takarómat, igaz, (Itt vesztettem el a csatát) ő is alámászott, mondván elég nekünk egy is. Szerintem nem, mert állandóan egymásról húzgáljuk le, hiába akkora amekkora. Ezzel együtt megfosztott szeretett egyik kispárnámtól, hogy aludjak így, hisz ő is így teszi. Könyörögtem, hogy kérem vissza, hisz már megszoktam, és nem esik jól nélküle a pihenés, de csak a mismás, a terelés, és a szabadkozás lett a válaszom minderre, míg végül elő nem rántottam egy huzat nélküli párnát a szekrényből, hogy addig jó lesz ez is. Erre rögtön került rá huzat, az addig megoldhatatlan problémák azonnal rendeződtek, és helyreállt a status quo. Most megerősített határvédelem van, éberségem nem szunnyadhat, mert csapataink még harcban állnak...

Nincsenek megjegyzések: