2007. október 28., vasárnap

Ételblog

Az időjárás rosszra fordultával gasztronómiai kisérletezőkedvem is a sötétség homályába vész. Ezért ma almaleves és paprikás csirkefutómű lesz galuskával. A combokhoz még pénteken jutottam hozzá, az eladó elszámolhatta magát, mert bár hat darabot kértem, mire hazaértem, hét lett belőle. Persze a csirke felsőcombok is szaporodhattak útközben, de ez kevéssé valószínű, illetve a hozzájuk intézett ilyenirányú kérdésre nem válaszoltak, sőt szemérmes hallgatásba burkolóztak. Így valószínűsítem, hogy mégis az elszámolás esete forog fenn. Az elkészítésük jó alkalmat teremt arra, hogy a vasárnapi ebéden kívül, a héten itthon maradók asztalára is kerülhessen belőle, mint feltét. Ebből az alkalomból hétfőn sóskát fogok készíteni. Ennyire előre szinte még sohasem terveztem, de valahol el kell kezdeni ezt is...

Nincsenek megjegyzések: