2007. június 12., kedd

Szerencsesüti

Kaptam a tegnapi ebédemhez egy szerencsesütit. Eddig csak kínai vendéglőkben volt ez szokás, nem gondoltam volna, hogy egy magyarországi ételkihordó cég is bevezette  ezt, de mindenesetre jólesett. Bár ilyet kapott Bruce Willis is az Ötödik elem című film főszereplőjeként közvetlenül azelőtt, hogy megtudta volna azt, hogy kirúgták az állásából, úgyhogy egy árnyék suhant át a lelkemen emiatt, de az csak egy buta film, még ha' az én egyik kedvenc buta filmem egyike is. Szóval itt ez a süti és én rögtön arra gondoltam, hogy el kellene küldeni az én egyik kedves barát-jelöltemnek, hogy legyen neki is szerencséje. Jó dolog az ilyen, és ha nekem jut belőle, akkor szeretek olyannak is juttatni belőle, akit én is szeretek. Azután persze Pesten, az Oktogonnál tucatjával osztogatták a 'szerencsét' de akkor éppen a fogorvos jótékony hatásai készültek elmúlni a számból, így még egy óráig nem ehettem azután. Micsoda szerencse!

Nincsenek megjegyzések: