2007. február 9., péntek

Homeo(a)pátia

Nem vagyok jó beteg. Ahelyett, hogy a kórságom minden percét élvezném, új tüneteket keresnék magamon és ezzel a körzeti orvosomat szórakoztatnám, illetve a váróban eredményesen licitálhatnék a mamik között rendezett 'ki betegebb ma' versenyben a fődíjért, az elismerő hümmögésért, ehelyett inkább zavar és szeretnék már túllenni rajta. Most bevetettem az eddig oly sikeresen mellőzött homeopátiát a dologba. Ez az a 'gyógyszer' ami manapság olyan divatos és azt kell róla tudni, hogy annál erősebb a dózis, minél nagyobb a szer hígítása. Ha úgy tetszik, eddig maximális töménységben használtam, ugyanis egyetlen mikrogramm sem fordult elő abban a vízben, amit ittam, és a logikáját követve ennek kellett volna a legnagyobb adagnak lennie. Most feladtam az elveimet egy kísérlet erejéig, és változtattam a dózison. Csökkentettem az alkalmazott szer töménységét azzal, hogy szedni kezdtem.. Most majd kiderül az őszinte, mekkora ebből a placebóhatás, ugyanis a kérdés megítélésében továbbra is szkeptikus vagyok...

Nincsenek megjegyzések: