2007. január 30., kedd

Legország

Legországban élek, erre kellett rájönnöm. Itt leg mindenki, olyan emberekkel autózom egy közúton, akik 90 százaléka jobban vezet az átlagnál, a saját bevallása szerint. Szombaton, amikor elkezdett először esni a hó (hogy ne mondhassuk, hogy olyan telünk volt, amikor folyamatosan meleg volt és sütött a nap.) és az utak korcsolyapályává változtak,  éppen el kellett mennem Pest másik felére egy szekrényért. Utánfutóval mentem és komolyan féltem. Azt hiszem ennyit egy nap alatt még sosem őszültem, mint most. Rendkívül sok 'bátor' emberrel találkoztam, akik mind nagyon 'jól' vezettek de amit ők a tudásnak tulajdonítottak, szerintem az csak vakszerencse lehetett vagy az, hogy hülyéket ritkán ér baleset. Magam az átlagosan vezetők sorába sorolom, nem hinném, hogy kiemelkedő képességeim lennének ebben, vagy bármi másban. Igaz nem akarok bizonyítani, minden szervemmel meg vagyok elégedve, nincs szükségem kompenzációra sem. Az autó alapvetően 'A ' pontból 'B' pontba való kényelmes utazásra szolgál, és mivel úgy gondolom, hogy tudom kezelni ennyi elégnek is tűnik. Nem szeretem magam és másokat sem, veszélybe sodorni, és régen rossz az, hogy nekem kell figyelnem arra folyamatosan, hogy más emberek hibáit is javítsam, amit azután ő úgy vezet le magában, hogy milyen 'ügyes' volt, és mennyire jó sofőr. Nem szeretném, ha más baja az én lelkemen száradna és én se szeretnék másén. Vigyázzunk inkább egymásra, és mindenki inkább fizessen be egy körre a gokartversely-pályán. Ott sokkal jobban fogja magát érezni, mint a mentőben fekve, vagy az árokban várva az autómentőt...

Nincsenek megjegyzések: