2007. január 4., csütörtök

Az én váram

Az én váram az én házam. Időszerű ilyen dolgokon is gondolkodni, tűnődni. Amúgy valamikor az újévi fogadalmakról is akartam írni, de mindig van újabb és életszerűbb dolog, ami a szokásos újévi konzervtémák elé furakodik. Minden tiszteletem Kinizsi Pálé, neki volt vára Nagyvázsonyban, és állítólag bevehetetlen volt. Na most az én váram is bevehetetlen. Egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy én nem tudom bevenni, mert a felbukkanásom a saját szobámban azonnali dühödt tiltakozást vált ki a felettesemből. Furcsa kettősség - ilyesmiről mindig Mátyás király és az okos lány esete jut az eszembe, hogy vitt is ajándékot, meg nem is. Tehát van saját dolgozószobám, ahol elméletileg dolgozhatnék, de nem jó, ha ott vagyok, mert akkor elfoglalom magam. Úgy érzem, hogy a férfiátlaghoz képest jól teljesítek odahaza, ez mégis kevés. Nem hiába mondták anno, hogy nincs is jobb hely az végeknél -  Kinizsinek igaza volt..

Nincsenek megjegyzések: