2007. január 25., csütörtök

A strucc

Boldog állat lehet a strucc. Nem hagyja magát idegesíteni, és ha hirtelen sokk reménye sejlik fel, egész egyszerűen a homokba dugja a fejét. Mondhatnánk, hogy mennyire nem társas viselkedés ez, mint ahogy ezt a cimkét egy kedves kommentátortól én is megkaptam csak azért, mert nem értettem vele egyet, de tiszteljük egymás véleményét, illetve én az övét biztosan, mást úgysem tehetek az ügyben. A struccság  tényleg nem kooperatív viszont remek hatással van ez a dolog például a vérnyomásra és még az infarktus kockázatát is nagyban csökkenti. A struccok teljesen analfabéták, ez is egy pozitív tulajdonságuk kezd lenni, mert például nem olvasnak helyi lapokat. Én sajnos nem vagyok strucc és helyi lapokat is olvasok. Utóbb kiderült, hogy ez egy öreg hiba volt, mert itt semmi baj sincs a pártsemlegességgel és az egyetértéssel, ez itt rögtön kialakul, ha arról van szó, hogyan lehet újabb pénzeket kisajtolni polgártársainkból. De az mindenképpen vérforraló, hogy közben el i s várják, hogy örüljek ennek. Bővebben a kérdéskört egy nyílt levélben fejteném ki, de előbb meg kellene keresnem a cavintonom, hogy megtudhassam hová raktam a nyugtatót. Mondom, hogy boldog állat a strucc..

Nincsenek megjegyzések: