2007. január 5., péntek

109073

Az új esztendő az új fogadalmak ideje. Gondoltam én is teszek újévi fogadalmat, bár nem azért szoktam csinálni dolgokat mert éppen divatos, hanem mert éppen olyanom van. Azzal együtt ez az egész fogadalmosdi sosem megy ki a divatból - ez örök darab. Szóval megpróbáltam olyan dolgokra gondolni, amik körülbelül teljesíthetőek is, nem szeretnék olyan versenyt rendezni magam számára, hogy hányat szegtem meg közülük direkt, és hányat véletlenül. Szóval: Idén repülni szeretnék. Na nem az állásomból, hanem mint a madár, igaz kis segítséggel. Azt hiszem ez egy jó cél, és nem is túl megvalósíthatatlan. Miután az ejtőernyőzést kipróbáltam rájöttem, hogy nem a zuhanás volt benne a legjobb, hanem maga az ernyővel történő repülés és az a mélységes csönd, ami odafent van, ami remekül ellenpontozza azt a zajt, amit maga a repülő okoz. A következő és talán egyben az utolsó fogadalmam az évben az, hogy szeretnék emelni az emberi kapcsolataim szintjén. Tudom, csekélységnek hangzik , de talán ezt lesz a legnehezebb megoldani. Akit utálok, azzal megpróbálok majd kijönni, akivel kijöttem, azzal jól kijönni, akivel jól kijöttem, azzal haverkodni, a haverokkal barátkozni, a barátokkal pedig még szorosabbra fűzni a szálakat, mert ez az év nálam a barátok éve lesz. Mertem nagyot álmodni, most már csak arra kell vigyáznom, nehogy felébredjek és rájöjjek, hova is lóg a kezem...

Nincsenek megjegyzések: