2006. november 17., péntek

Reklámzabálók

Közeledik a 'Reklámzabálók éjszakája'. Legalábbis hirdetik, reklámozzák. Ugyanis az esemény még nem érte el a jó bor kategóriáját (ha rajtam múlna soha nem is tenné), manapság mindennek kell a cégér. Érdekes, amikor a reklámok reklámját nézi az ember a tévében, főleg akkor, amikor már magát a reklámot sem szeretem. Átlagos szerény és szürke kispolgárnak tartom magam, aki az igényes vagy éppen igénytelen tömegszórakoztatás kedvéért nézek esténként (vagy esetenként :-) ) tévét és nagyon nem hiányoznak azok a rövid betétek, amik arról tájékoztatnak, hogy végre itt az új, a forradalmi, ami majd megoldja. Mert nem oldja meg. Igazából már azokat sem oldja meg mindig, amiket maga okoz. Szóval mindenki tudja, hogy a reklámok hazugságokra építenek. Ez egy modern ipari sport, ami arról szól, ki tud nagyobbat és hihetőbbet hazudni, és a verseny díja maga a fogyasztó, illetve eredményhirdetésre a kereskedelmi cégek különféle statisztikáinak vezetői üléseken történő felolvasásán, a piaci részesedés elemzésekor kerül sor. Szóval ezt mindenki tudja, vagy legalább érzi. Ennek ellenére (vagy talán éppen ezért?) összegyűlhet egy kongresszusi központnyi ember, hogy egy napon át önként sorvassza az agyát? Beteg világban élünk..

Nincsenek megjegyzések: