2006. november 16., csütörtök

Nők

Ha életünk sója a gyermek, akkor a nő vajon mi? Talán borsa, vagy inkább erőspaprikája.. Amit ugye ha megeszünk kellemesen csíp, de ez az érzés később és máshol is szokott jelentkezni, amit az ember viszont már inkább kihagyna. Na ez jut eszembe a nőkről. Jó, jó persze, de én nem ilyen lovat akartam kéremszépen! Ma meg lettem szólva, hogy álmomban forgolódom és ez zavarta a nejt az alvásban, miattam nem tudta kipihenni magát. Sőt, ezért ő bocsánatkérést is várt volna, ami előtt én értetlenül álltam, hiszen az egészről úgy érzem nem tehettem, hiszen éppen aludtam. Ha netalán ő is azzal foglalkozott volna, és nem engem figyel, hogy mit csinálok alvás közben, akkor sokkal egyszerűbb lett volna az élete. Tegnap előtt én álmodtam arról, hogy titokban szült nekem egy gyereket és nem is szólt róla, sőt egyedül nevezte el. Na azért ő nem kért bocsánatot, pedig kb ugyanolyan jogalapom lett volna elvárni.. Azzal együtt álságos dolognak tartom a bocsánatkéréseket, mert csak akkor van értelmük, ha olyan dologért kér az ember bocsánatot, amit a következő alkalommal már igyekszik elkerülni. Például azzal, hogy odafigyel. De hogy lehet odafigyelni arra, hogy álmomban ne forgolódjak? Női agyvelő.. (A.E. Bizottság)

Nincsenek megjegyzések: