2006. november 27., hétfő

Konferencia

Pénteken konferencián voltam. A Linux Magyarországi Egyesülete megrendezte ez évi rendes szakmai konferenciáját. Nagy várakozással érkeztem, és kissé csalódottan távoztam a nap végén. Úgy vélem magával a szakmaisággal nincsen baj, az előadások kevés kivételtől eltekintve jó színvonalúak voltak. Persze én pont beleválasztottam egybe, ami nem annyira, de ez az én személyes tragédiám. :-) Pedig a címe nagyon érdekesnek tűnt, de az előadó felkészültségével lehetett a baj, mert ilyen eddig csak Microsoft tanfolyamon volt velem, hogy látványosan elaludtam az előadás közepén és a zárszóra ébredtem fel. Hiába, időzíteni még tudok, ez a huzamos ingázás eredménye lehet. Szóval összességében szakmailag négyes fölé, szervezésileg kettes alá. Azzal együtt mindenkinek javaslom a jövő évit, ennél már csak jobb lehet..

Nincsenek megjegyzések: