2006. november 28., kedd

Atyai tanács

Ez egy atyai tanács fiúgyermekek részére, bár vannak elképzeléseim a hasznosulásával kapcsolatban. Mindezt saját példámból tudom, mert annak idején én is hasonlóan vélekedtem a dologról - beszélj csak vén hülye, én úgysem követem el ugyanazokat a hibákat, mert én győztesnek születtem - aztán persze elkövettem őket. Hova is jutna a világ, ha nem kellene mindent előröl kezdeni, ha a gyerekek elhinnék, hogy a tűz forró és nem kellene ezt mindenkinek kipróbálni személyesen. Persze a kíváncsiskodás vitte előre a világot, ha mindenki mindent elhinne, akkor még mindig ott tartanánk, hogy a föld lapos és körülötte kering a nap. De itt nem is a mindent kritika nélküli elfogadásról beszélek, hanem a hibákról, amit az ember elkövethet az életében. Fiam! Egy kapcsolatban élni kötöttségek hosszú sorát jelenti, és az már késő, ha akkor veszed észre, hogy a zasszony szombat esténként eltűnik, a seprű meg ki van ülve középen. Az első randira tegyél  be mindig az óvszer mellé egy darab mágnest is. Jól fog jönni. Ha ragad az orrára akkor pedig fuss ahogy bírsz..

Nincsenek megjegyzések: