2006. október 13., péntek

Teszt

Rögtön egy vicc jut az eszembe a mai témáról. Tehát:
- A tehén egy bonyolult állat, de én megfejtem. - Szeretem az ilyen fajta kétértelmű szóvicceket. De ha a tehén ilyen bonyolult állat, akkor egy nő, a maga valójában, egyszerű és logikus férfiúi gondolkodással felfoghatatlan, kozmikus magasságokban leledző lény, jómagam pedig egy kis földhöz- illetve vízhezragadt kis amőba vagyok. Ez onnan jutott eszembe, hogy minap egy teszten estem át. A lényege az volt, hogy a nej vett egy olvasólámpát, amit a gyereknek kellett volna felszerelnem. Persze neki mindig minden azonnal kell, de valószínűleg a többi nő is pont ugyanilyen. (Tisztelet a kivételnek. Igaz, én eddig nem találkoztam a kivétellel, de egészen biztos van a távoli messzeségben egy boldog ország, ahol tucatjával vannak ilyen nők, csak az a baj, hogy én nem jutok oda, nekik meg eszük ágában sincs idejönni.) Szóval este kilenckor előjött azzal, hogy most pedig menjek, és fúrjam fel a falra az a bizonyos lám pát, amit én kerek perec megtagadtam. (Ebből is látszik, hogy azért nem élünk katonai körülmények között, mert akkor engem agyon- [fejbe. :-)]lőttek volna a spejz környékén, tehát azért van még hova süllyedni.) Szeretem olyankor végezni a munkám, amikor kedvem szottyan rá, ugyanis sokkal jobb a kedvvel végzett munka a kedvetlennél, és egy átdolgozott nap után este kilenckor legkevésbé falat furkálni szokott kedvem lenni. Szóval hibáztam, mint megtudtam, mert ő se gondolta komolyan a dolgot, ez csak egy teszt volt, hogy képes lennék-e megtenni valamit a kedvéért. Bevallom, megbuktam a teszten, de a fene gondolta volna. Különben is, jobban szeretem a világos és egyértelmű dolgokat.
A női logika monnyon le!

Nincsenek megjegyzések: