2006. október 4., szerda

Álom

Ma éjszaka egész furcsát és nekem szokatlant sikerült álmodnom. Álmomban állást kerestem, mint műszerész. Magammal cipeltem egy oszcilloszkópot és egy tekercs drótot, amit sikeresen otthagytam mindenütt és egyéb bonyodalmakat is okozott az, hogy vissza kellett mennem érte állandóan, ráadásul nem is vettek fel. Igazából tudtam is, hogy nem fognak felvenni, mert legalább 18 éve nem a szakmámban dolgozom és a technika is nagyon sokat fejlődött és én is éreztem magamról, hogy béna vagyok.
Minden tiszteletem ezek után Krúdyé, ha ebből ki tudna valamit bogozni, különösen az oszcilloszkópra vonatkozóan, amit a lelkem végigcipeltetett velem az egész álmomon keresztül. Ezek után szívesen megkérdezném tőle azt is, hogy minek az alapján készítette el az Álmoskönyvet..

Nincsenek megjegyzések: