2006. szeptember 12., kedd

Közlekedés

A dolog tegnap esti. A munkából hazafelé feltűnt valami, amit gondoltam, hogy derék állampolgárhoz híven megpróbálok rendezni. Az esetet már tegnap este megírtam és el is küldtem a 'Város' blogba is, azt talán többen olvassák és lesz valami hatása, bár igazából nem várom tőle azt, hogy ettől mozdulnak meg a hegyek.

Hazafelé a 2/A-n a sződligeti lehajtónál a bokrok között egy fehér autót láttam. Mivel feltűnt, hogy napok óta ott áll, és mára már elkezdték elbontani, gondoltam, hogy bejelentem. Felhívtam a 107-et, ott felvették. Majdnem elmondtam, hogy mit akarok, mikor meghallották, hogy Sződliget, rögtön félbeszakított a bájos női hang, hogy kapcsolja a dunakeszi rendőrséget, mert az ő hatáskörük. Kapcsolta, felvették. Ott újra elmondtam, mire ők: Hogy Sződliget? Az a váciak hatásköre. Elmeséltem, hogy kerültem ide, erre azt javasolta, hogy hívjam a 112-őt, majd kérjem a váciakat. Hívtam, kétnyelvű üzenetet mondtak többször is, majd süket csend. Ez se jött be. Hívtam a tudakozót, ott megadták a váci rendőrség telefonszámát, amit persze senki sem vett fel, pedig többször is próbálkoztam. Azután a www.vac.hu-ról próbáltam kideríteni a számot, ott megtaláltam újra, de csak azt tudtam meg belőle, hogy a tudakozó jól tudta, de fel továbbra se vették fel. Ott megvolt a Pest megyei rfk telefonszáma is, de az nem működött. Elmentem a www.police.hu-ra és megnéztem a bejelentések számát, ahol végre üzenetrögzítőre mondhattam, hogy mit akarok. A hang közölte, hogyha sürgős ügyben telefonálok, akkor hívjam inkább a területileg illetékes rendőrkapitányságot. A kör bezárult. Még szerencse, hogy nem volt sürgős dolgom. Itt untam meg. A bejelentést azért megtettem a rögzítőre. Ez Magyarország, 2006-ban.

Nincsenek megjegyzések: