2006. szeptember 4., hétfő

A nagy válasz

Válaszolt a bank:

Alábbi levelére válaszolva engedje meg, hogy szíves elnézését kérjük a kialakult kényelmetlenség miatt. Tájékoztatnám, hogy a banki rendszer napizárást végez (EOD - End of Day), amely időszak alatt bizonyos tranzakciók nem végezhetők. Remélve, hogy informatikusként a High Availabilty Cluster rendszereken kívül a banki rendszerek speciális területén is rendelkezik ismeretekkel, kérném a fentiek szíves tudomásul vételét . Önnek igaza van. Ügyfeleinket valóban nem tájékoztatjuk közvetlenül se hírlevélben, se sms-ben a napizárás tényéről, hiszen ezt az általános szerződési feltételekben tesszük meg. Az esti zárás azon időszaka, amely valamilyen szolgáltatást érint kb 20-30 perc, amiből csak 1-5 perc az az időszak, amikor a kártyaelfogadás szünetel. Reggel ez a folyamat még rövidebb. Az Ön által említett eset valóban egy kivételes eset volt, amely az előző nap fokozott tranzakcióigénye miatt húzódott el, ugyanis a kamatadó bevezetése miatt számos ügyfelünk 31-én végezte el tranzakcióját. Hagyományosan hajnali 3 óra körülre esik a nappali rendszerre történő visszaállás időpontja, természetesen normál terheltség alatt is befolyásolja a pontos időzítést az elvégzendő feladatok hossza. Természetesen mindig igyekszünk a szolgáltatásainkat olyan magas szinten nyújtani, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, de a zárás egy kihagyhatatlan folyamat a banki rendszerek működésében. Bízunk benne, hogy a későbbiekben Önt nem zavaró időpontra esik az esti/reggeli váltásunk kritikus időpontja, ellenkező esetben kérjük szíves megértését. Ezen alkalmakkor a kártya újbóli lehúzása sikeres szokott lenni. Remélem, hogy válaszommal segítségére voltam!
---
Aláírás, stb...

Szóval valami ilyesmire számítottam, bár a levelemben kértem, hogy ne marketingszarságot válaszoljanak, de úgy látszik nem tudnak kitörni a saját sémáik közül. Azt hiszem, ha egyszer nyugdíjas leszek, fogok írni egy ilyen programot, és milliomos leszek belőle, ami ilyen leveleket ír..

Kedves Ügyfél!

Elnézését kérjük....
Önnek igaza van....
De....
Te kis hülye...
Vedd tudomásul..
Reméljük ezután elégedett lesz..
Viszontlátásra.

Az algoritmus már egészen jó, de még amúgy is lesz időm, hogy finomítsam. Amúgy meg üzenem az úrnak, hogy egyszer próbálja ki, hogy milyen az ismételt kártyalehúzás 5 perc múlva, amikor éppen meg akarják egy sor elején állva lincselni..

 

Nincsenek megjegyzések: